Holdomtale

Volleyball M/K for unge og voksne
Træner i Holeby hallen Onsdag kl.19.30-21.30

Mixvolley er til dig over 16 år, som har spillet volleybaal før -let øvet.
Til træning vil der være fokus på de grundlæggende principper ved spillet, med vægt på de basale teknikker i slagene og opstilling på banen.

Mixholdet vægter det sociale, masser af spil og hyggelige stunder højt. vi er fælles om holdet, og byder ind med ideer til indhold ved træningerne.

Vi stiller ikke op i tuneringer, men aftaler ind imellem træningskampe eller små stævner mod nabo klubberne eller lignende.

Du er velkommen til , at komme og være med til et par uforpligtende træninger, for at se om det er noget for dig.

Børn 3 - 5 år

Tirsdage kl. 16.30 - 1730 i gymnastiksalen hos Annelise Pedersen.

Vi leger lidt opvarmning, nogle gange bruger vi bagefter de store redskaber til at udfordre motorikken med og andre gange leger vi med små redskaber.
slutter altid timen af med et par sanglege.

Annelise glæder sig til at udfordre børnene, som kan lære rigtig meget i løbet af en vinter. Vi vil lægge vægt på en venlig og god tone blandt børnene, så alle føler sig trygge.

Forældre – barn   (2-3 år)

Mindre børn ifølge med en voksen er også velkommen til at slutte sig til holdet og få glæde af undervisningen.

Minimum  10 børn på holdet for at det bliver oprettet

Man kan prøve 3 gange før tilmelding.

Damer 60 +
Træner i gymnastiksalen Mandag kl.15.30-16.30

Dette hold er gymnastik for seniorer eller yngre med behov for skånsom motion.

Her laves varieret motionsgymnastik, uden løb og hop.

Der bruges liggeunderlag og ofte en blød bold, elastikbånd og andre småredskaber.

Musikken er tilpasset øvelserne og styrken er dejlig moderat.

Motion & Effekt
Træner i gymnastiksalen Tirsdag kl. 18.00 -19.00

Opvarmning og motionstræning for damer, efterfulgt af Effekt – som er mange rolige øvelser med blød bold.

Der bruges ofte andre småredskaber, f.eks. håndvægte og elastikker.

Timen slutter med udstrækning

Zumba Fitness

Kom og oplev Zumba med panamansk præg hos Nete Kristiansen i Gymnastiksalen og Tagpotten kl.17:45-18:45, første gang onsdag d. 8.september

Zumba er en sjov og glædesfyldt motionsform, hvor vi danser til Latinamerikanske rytmer. Du får pulsen op og sved på panden, samtidig med at du får det mega sjovt.

Zumba er for alle over 16 år, uanset alder, køn, kondition, danse niveau og størrelse. Alle er velkommen.

Motion om Dagen

Træner i Holebyhallen onsdag 14.30-16.30

i Holeby Hallen

Holdet for seniorer og andre med tid i dagtimerne.

Vi håber, der kommer mange, for så er der mulighed for at vælge frit mellem forskellige aktiviteter,
f.eks.: opvarmning, bowls, badminton, hockey, volleyball eller styrketræning.

Efter motionen er der tid til 1/2 times hygge med medbragt forfrisk

Lollands Juniorfælleshold

træner tirsdage kl.19-21 i Højrebyhallen, første gang d.1/9

Lollands Junior fælleshold er for drenge og piger, som gerne vil blive rigtig gode til spring- eller rytmegymnastik. Holdet er et samarbejde mellem 5 foreninger på Lolland. Holdet er et opvisningshold med et udvidet træningsprogram. Holdet giver opvisning i de 5 foreninger og deltager også i DGIs opvisning i Maribo. Derfor er marts måned altid tæt besat med opvisninger.

På Lollands Juniorfælleshold får du mulighed for at dygtiggøre dig som springer eller som rytmegymnast. Kommende vinter træner både rytmeholdet og springerne i Højrebyhallen i Søllested.
Holdet træner også et par gange på Gundslevholm Idrætsefterskole og har trænings weekender m.m.
Man behøver ikke at være en god gymnast, når man begynder, men vi forventer, at gymnasterne er motiverede og møder til træningerne og gør en ihærdig indsats.

Lollands Junior fælleshold har flere gange været en uge i Italien i sommerferien. Her har gymnasterne boet i hytter på en campingplads, været på udflugter og givet opvisninger. En kommende tur afhænger af, om tilstrækkelig mange tilmelder sig.

Tilmelding foregår ved de første træninger.

Klik her for at blive medlem af Holeby Bursø gymnastikforening
Medlem og holdregistrering

Sponsorer

Spring og Parkour klar til opvisning, med dragter sponseret af Vognmand Benny Nielsen