DANS med Ulla Holm.
Tilmelding på: www.holeby-bursogymnastikforening.dk

Dans er en sjov og sund måde at bruge kroppen på, og i februar har du mulighed for at få smagsprøver på tre danse, som på hver sin måde styrker og smidiggør kroppen, - og som ikke mindst er med til at gøre os i godt humør.

Mandag den 21. februar sætter vi fokus på swing; en dans med masser af rytme og mulighed for at få pulsen op. Vi holder os dog til hyggeswing med et tempo, hvor alle kan være med.

Mandag den 28. februar danser vi salsa - en mere eksotisk, sjov og livsbekræftende dans. Igen får vi gang i pulsen - og i hofterne! Tempoet vil stadig være på et niveau, hvor alle kan deltage.

Den tredje smagsprøve er mandag den 7. marts, hvor den argentinske tango er på programmet. Vi sætter tempoet ned og har mere fokus på balance og kropsbevidsthed - og på den altafgørende dialog med partneren!

Alle tre mandage danser vi fra kl. 17:00 til 18:30. Husk at tage sko på med glatte såler, så du ikke “sidder fast” i gulvet. Stiller du særlige krav til din dansepartner, er det en god idé selv at medbringe én. Ellers finder I bare sammen to og to, når vi mødes. Hvis der efter de tre undervisningsgange er interesse for at starte et forløb i én eller flere af de tre danse, er der mulighed for, at vi kan fortsætte efterfølgende.

Underviseren de tre mandage er Ulla Holm Olsen, som har danset det meste af sit liv og undervist i dans de seneste 22 år - primært i argentinsk tango, men også i salsa, swing og Lanciers.

Vi danser Swing, Salsa og Tango i Holeby Medborgerhus Maribovej 1 4960 Holeby.
Man kan parkere ved skolen på Vestervej 126 4960 Holeby

Friske piger der har taget idrætsmærket i 2021

Klik her for at blive medlem af Holeby Bursø gymnastikforening
Medlem og holdregistrering