VIGØR - velkommen til turene i august
          Vi mødes i skolegården i Holeby tirsdage kl. 18:00.                        Vi cykler og går sammen, ca. midtvejs holder vi pause. Alle ture kan gøres længere eller kortere, som man lyster.

Tirsdag d. 3. august cykeltur ca. 21 km
Vi cykler på Højbygårdvej, Byhavevej, Egebyvej og runder Ringsebølle kirke, derefter Mosevej, Lundegårdsvej til Rødby. Vi tager Møllevej og Østre Allé og holder pause i Lystskoven. Cykelturen fortsætter ad Strandvejen, Nebbelundevej og Sognevejen til Sæddinge kirke, Maribo Landevej, og op over motorvejen til Holeby.

Tirsdag d. 10. august gåtur ca. 5 km.
Vi kører i bil og parkerer ved Lyttesholm, herfra går vil til Brunddragene, på diget til pumpestationen tilbage til Lyttesholm.

Tirsdag d. 17. august cykeltur ca. 21 km.
Vi cykler mod øst – tager Bøsserupvej, Præstevejen, Alsøvej, Sørupvej til Næsvej nr. 1 og går tur på mosen. Efter pausen tager vi de samme veje tilbage til Holeby.

Tirsdag d. 24. august gåtur ca. 5,5 km.
Vi kører mod Sakskøbing havn, drejer til venstre ad Lillemark og parkerer ved roklubben. Vi går ad Fjordstien til lystbådehavnen ad Maltrup vænge tilbage mod Saxenhøj, Æbleallé, Nørrevang, krydser Emil Årestrups Gade, til Maribovej og Gåsetorvet, Juniorsgade og Torvet. Tilbage til Brogade, Orebyvej op til Fjordvejen og går på græsset tilbage til Orebyvej og roklubben.

Tirsdag d. 31. august cykeltur ca. 20 km.
Vi cykler over Luskebakken, Torslunde, Assenbølle, Torpe, Kærstrupvej, Tamrodsvej til Flårup og holder pause i Smedjen eller Aavang Have. Vi cykler mod nord ad Flårupvej til Skottemarkevej, Fuglsevej og Holeby.

Klik her for at blive medlem af Holeby Bursø gymnastikforening

Sponsorer

Spring og Parkour klar til opvisning, med dragter sponseret af Vognmand Benny Nielsen
Bluser sponseret af Bursø Produkt V/ Peder Hansen